Sezon rowerowy czas zacząć
Już od dłuższego czasu obserwujemy wiosnę, coraz większymi krokami nadchodzi lato. Tych, którzy nie mieli czasu zwrócić uwagi na zmieniającą się wokół przyrodę, zachęcamy do rozpoczęcia sezonu rowerowego. Ciepło na podwórku, coraz wyższe temperatury, świecące słońce i rześkie powietrze – to wszystko sprawia, że warto zasiąść na nasze dwa kółka i ruszyć na małą wycieczkę. Jednym z rowerów, który umożliwi nam sprawne przejechanie wśród miejskich zakamarków i terenów wiejskich jest rower Kross Trans 6.0.
Co wyróżnia ten niezwykły rower? Przede wszystkim jego budowa. Jako rower trekkingowy łączy w sobie wiele zalet rowerów górskich i miejskich i to właśnie z tego względu doskonały jest zarówno do jazdy po mieście, jak i po lżejszych terenach poza nim. Znajdziemy w nim niezawodny napęd Shimano Nexus schowany w tylnej piaście, co sprawia, że jest lepiej chroniony przed uszkodzeniem niż klasyczny napęd. Do tego nie wymaga częstego czyszczenia – chowając go w piaście sprawiono, że pozostaje czysty przez długi czas, a co za tym idzie sprawniej działa.
Za pomocą manetek w łatwy sposób możemy zmienić 7 biegów – taka ilość jest wystarczająca by z lekkością pokonać górkę lub rozpędzić się na prostym odcinku trasy. Odpowiednio dobierając bieg do drogi, po której jedziemy możemy znacznie umilić naszą jazdę.
Kross Trans 6.0 jest bardzo wygodny w jeździe. Wsiadając na niego przyjmujemy wyprostowaną pozycję, idealną do długiej jazdy, a przy tym pozwalającą na odciążenie kręgosłupa, co we współczesnych czasach ma duże znaczenie. W rowerze Kross Trans 6.0 znajdziemy także świetny, amortyzowany przedni widelec SR Suntour NEX HLO z blokadą skoku na koronie. Jest to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy często jeżdżą po zróżnicowanym terenie. Amortyzator idealny jest do pokonywania mniej równej nawierzchni, gdzie spotkamy dużo dziur w drodze. Pozwala na odciążenie nadgarstków, a tym samym zapewnia lepsze panowanie nad kierownicą by nasz rower był bardziej zwrotny. Dzięki blokadzie skoku uruchamianej z pozycji manetki możemy w każdej chwili w łatwy sposób usztywnić widelec, co sprawia, że nasz rower jest dobrze przystosowany na pokonanie płaskich odcinków dróg – wyłączając amortyzację nie tracimy zbędnej energii na tzw. „bujanie” amortyzatora, za to możemy ją wykorzystać na rozpędzenie naszego roweru.
Co jeszcze znajdziemy w rowerze Kross Trans 6.0? Amortyzowany wspornik siodełka. Dzięki niemu jazda jest jeszcze wygodniejsza, a my możemy w pełni cieszyć się z możliwości, jakie daje rower Kross Trans 6.0. Amortyzacja siodła odciąża kręgosłup i przynosi mu ulgę przy jeździe w trudniejszym terenie. Do zatrzymania Krossa Trans 6.0 użyto klasycznych hamulców V-brake – łatwych w regulacji i bardzo lekkich.
Rower Kross Trans 6.0 znajdziemy w różnych wersjach kolorystycznych, jak i w różnych rozmiarach. Dwa rodzaje ram – damska i męska – sprawiają, że rower ten idealny będzie i dla kobiety i dla mężczyzny. Mimo różnego położenia ram, w rowerze Kross Trans 6.0 znajdziemy identyczne rozwiązania i taki sam zestaw wyposażenia standardowego. Wśród niego są pełne błotniki doskonale chroniące odzież przed zachlapaniem – znacznie lepiej niż krótsze błotniki. Do tego osłonę łańcucha zapobiegającą zabrudzeniu i wkręceniu spodni w napęd, jak i chroniącą nogę przed zranieniem o łańcuch. Mocna stopka pozwoli na solidne postawienie roweru Kross Trans 6.0 w pionie, dlatego nawet, gdy nie mamy o co go oprzeć, możemy postawić go na stopce bez obaw o jego przewrócenie.
W rowerze Kross Trans 6.0 znajdziemy także mocny bagażnik, na którym przewieziemy zakupy, torbę lub plecak. Do tego dzięki zamontowaniu gum na bagażniku możemy położyć znacznie więcej rzeczy i na dodatek dobrze je przypiąć by nie spadły podczas jazdy. W rowerze Kross Trans 6.0 znajdziemy także oświetlenie zasilane z prądnicy – jasne lampy przez długi czas będą nam rozświetlać drogę w ciemności, a do tego pokazywać innym uczestnikom ruchu, gdzie jesteśmy. Co najważniejsze – do świecenia lamp nie są potrzebne baterie – zasilane są z prądnicy.
Rower Kross Trans 6.0 nie bez przyczyny stał się jednym z lepszych rowerów dostępnych na rynku. Duże 28-calowe koła i niezawodny osprzęt to tylno część z jego zalet. A wygoda, którą zapewnia podczas jazdy utwierdzi każdego kto nim się porusza w przekonaniu, że nie mógł lepiej wybrać. Raz wsiadając na ten rower chce się tylko więcej. Zachęcamy do jak najczęstszej jazdy rowerem. Ruch to zdrowie, a dzięki Kross Trans 6.0 jest to możliwe. Rower ten zawiezie nas do pracy, na zakupy, a do tego pozwoli na miłe spędzenie wolnego czasu. Rzekłoby się „czegóż chcieć więcej?”