Jeśli dokonali Państwo zakupu produktów w naszym sklepie i nie są pewni swojej decyzji to mają Państwo 14 dni na jego zwrot nabytych przedmiotów bez podania przyczyny. Dzięki temu mają Państwo pewność, że kupując dany produkt wybrali Państwo najlepszy z możliwych. Wszystkie oferowane przez nas produkty są gwarancją wysokiej jakości, dlatego jesteśmy pewni, że na pewno spodobają się Państwu w chwili ich otrzymania. Jeśli zmienią Państwo zdanie w każdej chwili w ciągu tych 14 dni od momentu otrzymania produktu mogą Państwo poinformować nas o chęci zwrotu osobiście, pocztą tradycyjną, drogą mailową lub telefonicznie na adres ANDZIK Anna Bereziecka, ul. Hetmańska 67, 15-727 Białystok, e-mail: pomoc@najlepszyrower.pl, tel. 884 000 075.
Po otrzymaniu od Państwa oryginalnego dowodu zakupu, formularza odstąpienia od umowy na odległość (dostępny na stronie https://www.najlepszyrower.pl/page/page/zwroty-i-reklamacje-s-8.html) i zwracanego przedmiotu (lub dowodu jego odesłania do nas), prześlemy Państwu w ciągu następnych 14 dni zwrot kosztu zakupionego towaru wraz z kwotą jego dostawy do Państwa. Chcąc wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom dołożymy wszelkich starań, żeby usprawnić cały proces zwrotu i zapewnić Państwu jak największy komfort zakupów w naszym sklepie NajlepszyRower.pl
Więcej informacji na temat zwrotu zakupionych produktów znajdą Państwo w zakładce „Zwroty i reklamacje” (https://www.najlepszyrower.pl/page/page/zwroty-i-reklamacje-s-8.html).